Navigace

Výpis z bodového hodnocení, výpis z evidenční karty řidiče

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Výpis z bodového hodnocení, výpis z evidenční karty řidiče

  2. Základní informace k životní situaci

    Na základě písemné žádosti je obecní úřad obce s rozšířenou působností oprávněn poskytnout údaje z registru řidičů.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
    • fyzická osoba, pokud jde o údaje o ní vedené,
    • jiná fyzická nebo právnická osoba na základě písemného souhlasu osoby, o jejíž údaje fyzická nebo právnická osoba   žádá, ověřeného příslušným orgánem.
  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Podání písemné žádosti o výpis z bodového hodnocení nebo evidenční karty řidiče na kterémkoliv obecním úřadu obce s rozšířenou působností.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podáním písemné žádosti.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Obraťte se na kterýkoliv obecní úřad obce s rozšířenou působností.

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Na obecním úřadu obce s rozšířenou působností. V Ostravě je tímto úřadem Magistrát města Ostravy, odbor dopravně správních činností.

    Kontakt:

    ul. 30. dubna 635/35, Ostrava-Moravská Ostrava (budova bývalé UNION banky, naproti Nové radnici),    

    tel.: 599 444 899, internetové stránky: http://www.ostrava.cz/

     

    Úřední hodiny:

    Po, St: 8.00 - 17.00 hod.   

    Út, Čt: 7.30 - 15.30 hod.  

    Pá:       8.00 - 11.00 hod. pouze pro objednané

  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    Platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas).

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Výpis je zpoplatněn 15 Kč za první stránku, za každou další započatou stránku 5 Kč,-.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Výpis z bodového hodnocení  a výpis z evidenční karty řidiče se vyřizuje na počkání.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Elektronická služba, kterou lze využít

    Tuto situaci nelze v současné době řešit prostřednictvím elektronického podání a to s ohledem na to, že se jedná o  službu podléhající správnímu poplatku. 

  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů ve znění pozdějších předpisů (zákon o silničním provozu)

  16. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Pokud je žadateli vyhověno, opravné prostředky nejsou určeny. 

  17. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  18. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě

    Call centrum - v pracovní dny od 7.00 do 17.00 hod., v pátky do 15:30h. na bezplatné telefonní lince: 800 990 980, na které se můžete rovněž objednat. 

  19. Související životní situace a návody, jak je řešit
  20. Popis byl naposledy aktualizován

    03.07.2022

  21. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno