Zajištění služby v odděleních osobních dokladů v době voleb

10/10 2012

Ve dnech konání voleb do zastupitelstev krajů a do jedné třetiny Senátu Parlamentu České republiky, které se budou konat ve dnech 12. a 13. října 2012, bude  oddělení evidence obyvatel a občanských průkazů a oddělení cestovních dokladů se sídlem na ul. Gorkého 2, Ostrava-Moravská Ostrava  v souvislosti s výkonem volebního práva občanů zajišťovat nonstop službu po celou dobu voleb.

Zajištění služby v odděleních osobních dokladů v době voleb

Oddělení budou vydávat občanské průkazy bez strojově čitelných údajů, cestovní pasy bez strojově čitelných údajů a bez nosiče dat s biometrickými údaji, dále vyhotovené občanské průkazy a cestovní doklady a rovněž poskytovat údaje z agendového informačního systému evidence obyvatel Ministerstva vnitra, a to 12. října od 14 do 22 hodin a 13. října od 8 do 14 hodin. V případě konání druhého kola voleb do jedné třetiny Senátu Parlamentu České republiky budou uvedená oddělení tyto služby rovněž zajišťovat, a to 19. října od 14 do 22 hodin a 20. října od 8 do 14 hodin.