Omezení provozu magistrátu
Z důvodu nezbytné technické odstávky informačních systémů dojde ve čtvrtek 21. a v pátek 22. listopadu k omezení činností Magistrátu města Ostravy.
Ilustrační foto. Zdroj MMO.
Záležitosti v níže uvedených agendách nebude v pátek možno vyřizovat vůbec, ve čtvrtek budou služby poskytovány pouze do 11.30 hodin:
- Podání žádosti o upuštění zbytku trestu zákazu řízení motorových vozidel (odbor dopravně správních činností)
- Agenda poplatků za komunální odpad (odbor financí a rozpočtu)
- Agenda exekucí a pohledávek – potvrzení o bezdlužnosti, podání informací ve vztahu k pohledávkám – pokuty, botičky MPO, řešení nedoplatků na místě apod. (odbor financí a rozpočtu)
- Dále bude částečně omezen provoz pokladen magistrátu, na pokladnách bude možná pouze platba v hotovosti, platby budou přijaty pouze pokud klient uvede všechny nutné platební údaje vč. variabilního symbolu pro platbu.
Omlouváme se za způsobené komplikace a dovolujeme si požádat o zvolení jiného termínu pro návštěvu úřadu ve výše uvedených agendách.