Hledáme novou ředitelku či ředitele Domova Čujkovova

9/7 2025

Rada města Ostravy nyní vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa ředitele/ředitelky Domova Čujkovova v Ostravě-Zábřehu. Zmíněná příspěvková organizace města poskytuje celoroční pobytové sociální služby, a to jednak domov pro seniory a dále domov se zvláštním režimem. 

Hledáme novou ředitelku či ředitele Domova Čujkovova

Domov Čujkovova. Zdroj: facebookový profil Domov Čujkovova, Ostrava - Zábřeh, příspěvková organizace

Jsou určeny lidem ve věku nad 45 let, kteří se dostali do nepříznivé životní nebo sociální situace z důvodu snížené soběstačnosti či dlouhodobě nepříznivého zdravotního stavu a potřebují stálou pravidelnou pomoc jiné osoby. Celková kapacita domova je 292 lůžek, což řadí Domov Čujkovova k významným poskytovatelům sociálních služeb v Ostravě.

„Chci velice a upřímně poděkovat paní ředitelce Magdě Mertové, která se rozhodla odejít do zaslouženého důchodu, za její dlouholetou a nesmírně obětavou práci v Domově Čujkovova. Po celou dobu vedla organizaci nejen s vysokou odborností, ale především otevřeným srdcem a vřelou lidskostí. Aby těm mnoha a mnoha klientům, kteří za dobu jejího působení domovem prošli, mohla se svým personálem zajistit a poskytnout nejen veškerou potřebnou péči v co možná nejvyšší kvalitě, ale stejně tak stále nacházela možnosti, jak jim prostřednictvím třeba i zdánlivých maličkostí vytvářet příjemnou atmosféru skutečného domova,“ říká náměstek primátora Zbyněk Pražák.

Pro obsazení pozice ředitele/ředitelky hledáme uchazeče, který v rámci výběrového řízení prokáže své manažerské schopnosti, koncepční myšlení a orientaci v sociální oblasti. Výhodou je praxe ve vedení organizace poskytující registrovanou pobytovou sociální službu a vzdělání v oboru sociální práce. V Domově Čujkovova je zaměstnáno přes 200 zaměstnanců, proto od nového ředitele/ředitelky očekáváme minimálně tříletou praxi ve vedoucí funkci, dobré komunikační dovednosti a schopnost řídit a motivovat zaměstnance.

Domov Čujkovova poskytuje svým klientům kvalitní služby a domácí přátelskou atmosféru. Pro naše klienty chceme kvalitu služeb nejen zachovat, ale stále zvyšovat a rozvíjet. Proto bude v rámci výběrového řízení také pečlivě posuzován požadovaný návrh koncepce práce v tomto zařízení na období pěti let v rozsahu do 10 stran formátu A4 strojopisu, který uchazeč zašle písemné podobě   spolu s dalšími požadovanými dokumenty ve své přihlášce. Z návrhu by měla být vedle zhodnocení aktuální situace patrná vize vedení organizace uchazečem v kontextu jejího poslání a hodnot, návrh priorit v oblasti kvality péče, personální politiky, financování, organizačního a provozního řízení a vlastní přínos uchazeče pro řízení a rozvoj organizace.

Přihlášky se všemi přílohami mohou zájemci o tuto pozici zasílat do 29. srpna 2025 do 12 hodin, předpokládaný nástup do funkce je 1. ledna 2026. Další podrobnosti k výběrovému řízení najdete na webu města.