Fungování úřadu v čase mezi nadcházejícími svátky
Až do pátku 22. 12. mohou lidé vyřizovat běžnou úřední agendu v standardním čase, určeném úředními hodinami. Totéž platí o době mezi vánočními a novoročními svátky, tedy od 27. 12. do 29. 12. Pozornost je třeba věnovat pouze drobným změnám a omezením různých úhrad , poplatků či pokut u magistrátních pokladen.
Ilustrační foto. Autor: MMO
Pokladny odboru hospodářské správy (budova DSČ na ul. 30. dubna a budova Nové radnice na Prokešově náměstí č. 8) budou fungovat následovně:
Pokladna v budově na ul. 30. dubna:
22. 12. otevřeno dle úředních hodin do 11 hod.
27. 12. otevřeno dle úředních hodin
28. 12. otevřeno dle úředních hodin
29. 12. otevřeno dle úředních hodin (do 11 hod.). Příjem hotovosti jen do 9 hod., následná
úhrada je možná pouze platební kartou.
Pokladna v budově Nové radnice na Prokešově náměstí č. 8:
22. 12. otevřeno dle úředních hodin do 11 hod.
27. 12 otevřeno dle úředních hodin
28. 12. otevřeno dle úředních hodin
29. 12. otevřeno dle úředních hodin (do 11 hod.). Příjem hotovosti jen do 10 hod., následná
úhrada je možná pouze platební kartou.
Standardní úřední hodiny zachovává v daný čas u svých přepážek taktéž odbor dopravně správních činností. Registr řidičů a registr silničních vozidel tedy nadále vykonávají agendu klasicky:
20. 12. - 8 - 17 hodin
21. 12. - 7.30 – 15.30 hodin
22. 12. - 8 – 11 hodin (pouze pro objednané klienty)
27. 12. - 8 – 17 hodin
28. 12. - 7.30 – 15.30 hodin
29. 12. - 8 – 11 hodin (pouze pro objednané klienty)