DPO má nové zákaznické centrum
Na rohu ulic 28. října a Poděbradovy bylo v pondělí 2. června otevřeno nové Zákaznické centrum Dopravního podniku Ostrava, které nahradilo původní už nevyhovující prostory na Vojanově ulici u Černé louky. Slavnostního zahájení provozu se ujali náměstek primátora Tomáš Sucharda, ředitel DPO Roman Kadlučka a další hosté.
Zákaznické centrum DPO se přestěhovalo do budovy ředitelství společnosti. Foto: L. Vidlička
Zatímco probíhalo slavnostní stříhání pásky operátorky už plynule odbavovaly zákazníky, kteří si našli cestu do nového centra. Je umístěno v přízemí budovy navazující na ředitelství DPO, na dohled od zastávek tramvají Karolina.
V zákaznickém centru jsou kromě přepážek pro prodej jízdenek cestujícím i velkoodběratelům umístěny specializované pracoviště e-karty ODISka, Infoservis DPO, resp. budoucí Integrované mobilitní centrum zde bude provozovat Koordinátor ODIS. Zákaznické centrum DPO má otevřeno v pracovní dny od 6.00 do 19.00 hod., o sobotách od 7.00 do 12.45 hod. Slouží také jako hlavní vchod do budovy ředitelství DPO.
Od 2. června jsou záležitosti týkající se pohledávek řešeny výhradně v „Zákaznickém centru pro vyřizování pohledávek za jízdu bez platného jízdního dokladu“, které je situováno v jiné části přízemí ředitelství DPO se samostatným vchodem z Poděbradovy ulice. Zákaznické centrum pro vyřizování pohledávek je cestujícím k dispozici v pracovní dny od 7 do 12 hod. a od 12.30 do 17 hod.