Statutární město Ostrava - oficiální portál
  • Velikost písma:
  • A
  • A
  • A

Osobní nástroje

Úřad

Žádost o poskytnutí informace živnostenského úřadu (mimo režim zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím)

Poslední změna: Sobota 12.11.2016 10:26 - Tabáková Alena

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Žádost o poskytnutí informace živnostenského úřadu (mimo režim zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím)

  2. Základní informace k životní situaci

    Poskytnutí informace týkající se živnostenského podnikání obecně, podmínek vzniku oprávnění, podmínek provozování živností a kontroly jejich dodržování. Poskytnutí informace Jednotným kontaktním místem, zejména informace nezbytné pro získání oprávnění k poskytování služby podle jiných právních předpisů, obecné informace o požadavcích získání oprávnění k poskytování služby v jiném členském státu EU, jiném smluvním státu o Dohody o EHP a Švýcarské konfederaci a kontaktní údaje sdružení, včetně Evropské sítě spotřebitelských středisek, které mohou poskytovatelům služeb nebo příjemcům služeb poskytovat praktickou pomoc.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    Každá fyzická nebo právnická osoba, a to osobně nebo v zastoupení.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Dostatečně specifikovat předmět žádosti.

    Tato životní situace neřeší výpisy z živnostenského rejstříku, podněty a stížnosti a žádosti podle zákona o svobodném přístupu k informacím.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Žádost lze podat na Magistrátu města Ostravy, odbor Živnostenský úřad.

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Magistrát města Ostravy, Prokešovo náměstí 1803/8, 1. patro, tel. 559 443 148 (pevná linka)

    Kontaktní centrum: tel. č. 844 12 13 14 (zvýhodněný tarif) nebo 599 499 311 (pevná linka).

    Prostřednictvím Kontaktního centra se můžete také objednat k návštěvě živnostenského úřadu.

    Úřední hodiny

    Pondělí

    8:00 - 17:00

    Úterý 8:00 - 15:30
    Středa 8:00 - 17:00
    Čtvrtek 8:00 - 16:00
    Pátek 8.00 - 11:00

     

  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou
  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Pro podání lze využít formuláře, zveřejněné na Portálu elektronických formulářů eMIA. Formuláře lze stáhnout, vytisknout, nebo odeslat prostřednictvím tohoto portálu. Více informací získáte po kliknutí na odkaz k požadovanému formuláři.

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Lhůta pro vyřízení není zákonem stanovena; živnostenský úřad odpoví bezodkladně.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Elektronická služba, kterou lze využít

    Odeslání žádosti přímo prostřednictvím formuláře:  !portál el. služeb eMIA!

    Datová schránka do níž lze zaslat datovou zprávu má identifikátor: 5zubv7w

    Adresa pro elektronické podání s elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu je posta@ostrava.cz

    Podání bez elektronického podpisu lze směrovat na adresu zu@ostrava.cz

    Objednávkový systém

    K návštěvě živnostenského úřadu MMO je možno se objednat na konkrétní den a hodinu na tel. čísle 844 12 13 14 (nebo 599 499 311).

  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje
  16. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
  17. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  18. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  19. Související životní situace a návody, jak je řešit
  20. Popis byl naposledy aktualizován

    12.11.2016

  21. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno