FAQ - otázky a odpovědi

Zpracovali jsem pro vás nejčastější otázky, které nám kladete při vyplňování žádosti/formuláře o pomoc podnikatelům v Ostravě, COVID 19. Věříme, že mezi nimi najdete svou odpověď.

Ke zkrácení doby zpracování žádosti významně přispěje správné vyplnění žádosti. Věříme, že k tomu přispějeme i tím, že jsme nejčastější chyby i otázky zveřejnili zde.


  OTÁZKY A ODPOVĚDI K DARU DO 100 TIS. KČ

VÁŽENÍ ŽADATELÉ,

PROSÍM, BUĎTE TRPĚLIVÍ. VŠECHNY VÁS BUDEME POSTUPNĚ O VÝSLEDKU INFORMOVAT, A TO V TÝDNU OD 1. 6. 2020 . VYPLÁCENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ BUDE ZAHÁJENO ROVNĚŽ OD 1. 6. 2020.

Zastupitelstvo města dne 20.5.2020 schválilo 1299 žádostí o celkovou podporu ve výši 42 748 327 korun. Z důvodů nesplnění podmínek výzvy nebylo schváleno 325 žádostí a na červnové zasedání zastupitelstva se přesouvá přes 390 žádostí, které nebyly kompletní a po dodání chybějících informací budou dále hodnoceny. Celkem jsme tedy přijali přes 2 000 žádostí.

Administrace a příprava platebních příkazů je v takovém objemu žádostí časově náročná. Věřte, že děláme maximum. NEPIŠTE proto prosím NA EMAIL  a vyčkejte, až VÁS SAMI BUDEME KONTAKTOVAT.

DĚKUJEME!

 

📧Své dotazy k "daru 100" posílejte na email podpora100@ostrava.cz


  OTÁZKY A ODPOVĚDI K DARU DO 20 TIS. KČ, PROMINUTÍ NÁJEMNÉHO A PACHTOVNÉHO

📧Své dotazy k "daru 20" posílejte na email pomoc@ostrava.cz


Vaše dotazy posílejte pouze na uvedené emaily. V současné situaci nemůžeme telefonicky odbavit všechny vaše požadavky a emailová komunikace je v tuto chvíli nejefektivnější a nejrychlejší způsob, jak Vám pomoci.

 #spolutozvladneme #jsmevtomspolu #todame