Veřejná výzva: „Marketingová kampaň – Ostrava“

31/1 2014

Destinační management turistické oblasti Ostravsko vyhlašuje veřejnou výzvu pro významná místa destinace, která mají zájem na zapojení do nové marketingové kampaně Ostravy. Ta vzejde ze Soutěže o návrh připravované v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Moravskoslezsko.

Veřejná výzva: „Marketingová kampaň – Ostrava“

Ilustrační foto z Colours of Ostrava. Snímek Jiří Zerzoň

Soutěž o návrh a následná „Marketingová kampaň – Ostrava" je jednou z aktivit projektu „Akční plán 2013 marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu turistické oblasti Ostravsko".

Půjde o ucelenou marketingovou komunikaci s maximálním efektem popularizace města prostřednictvím aplikací, virálního marketingu a sociálních sítí, které propojí jednotlivé atraktivity ve městě v souladu s Marketingovou strategií rozvoje cestovního ruchu. Cílem bude co největší počet silných ohlasů v médiích i na sociálních sítích tak, aby lidé jezdili do Ostravy, a pak hovořili o tom, že je, nebo by bylo super Ostravu navštívit.

Tato veřejná výzva se týká turistických atraktivit, včetně kulturních atraktivit, restaurací, barů, kaváren, čajoven, poskytovatelů ubytovacích služeb, organizátorů akcí a dalších subjektů, které se podílejí, nebo se chtějí podílet, na propagaci cestovního ruchu v turistické oblasti Ostravsko a splňují níže uvedená povinná kritéria.

Povinná kritéria pro turistické atraktivity:

  • pevně daná otevírací doba, otevřeno alespoň 6 dní v týdnu po celý rok, s výjimkou uzavření z důvodu údržby.
  • má vlastní webovou prezentaci min. v ČJ
  • u turistických atraktivit možnost průvodce (min. na objednání/po předchozí domluvě) v ČJ, AJ, PJ („živý" průvodce může být nahrazen audio průvodcem)

Povinná kritéria pro restaurace, kavárny, bary, čajovny, aj.:

  • neprovozuje hrací nebo výherní automaty
  • má vlastní webovou prezentaci min. v ČJ
  • je v provozu alespoň 1 rok, má otevřeno alespoň 6 dní v týdnu po celý rok, s výjimkou uzavření z důvodu údržby.
  • je atraktivní pro návštěvníka cestovního ruchu svým jedinečným a ojedinělým stylem, či nabídkou regionálních produktů (místní nebo zahraniční speciality)

Povinná kritéria pro poskytovatele ubytovacích služeb:

  • absolvování školení či jiné podobné vzdělávací aktivity se zaměřením na kvalitu služeb v cestovním ruchu
  • certifikace ubytovacího zařízení
  • doložení kopie certifikátu nebo dokladu o zahájení certifikace ubytovacího zařízení
  • má vlastní webovou prezentaci min. v ČJ a AJ

Povinnosti subjektu: Povinností subjektů, která vyplyne ze zapojení do aktivity, bude dodržení povinné publicity projektu a propagace aktivity v rámci jejích možností.

Nebude-li objekt splňovat všechna požadovaná kritéria, bude automaticky vyřazen.

Pokud máte zájem být součástí této aktivity a splňujete uvedená kritéria, napište prosím na: jhromkova@ostrava.cz nejpozději do pátku 07. 03. 2014.

V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na Mgr. Janu Hromkovou, 599 443 036.

Subjekty, které mají zájem se zapojit, vyplní níže přiložený formulář a naskenovaný pošlou na

Formulář pro turistické atraktivity

Formulář pro poskytovatele ubytovacích služeb

Formulář pro restaurace, kavárny, bary, čajovny

Logo ROP