Veřejná výzva: „Marketingová kampaň – Ostrava“
Destinační management turistické oblasti Ostravsko vyhlašuje veřejnou výzvu pro významná místa destinace, která mají zájem na zapojení do nové marketingové kampaně Ostravy. Ta vzejde ze Soutěže o návrh připravované v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Moravskoslezsko.
Ilustrační foto z Colours of Ostrava. Snímek Jiří Zerzoň
Soutěž o návrh a následná „Marketingová kampaň – Ostrava" je jednou z aktivit projektu „Akční plán 2013 marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu turistické oblasti Ostravsko".
Půjde o ucelenou marketingovou komunikaci s maximálním efektem popularizace města prostřednictvím aplikací, virálního marketingu a sociálních sítí, které propojí jednotlivé atraktivity ve městě v souladu s Marketingovou strategií rozvoje cestovního ruchu. Cílem bude co největší počet silných ohlasů v médiích i na sociálních sítích tak, aby lidé jezdili do Ostravy, a pak hovořili o tom, že je, nebo by bylo super Ostravu navštívit.
Tato veřejná výzva se týká turistických atraktivit, včetně kulturních atraktivit, restaurací, barů, kaváren, čajoven, poskytovatelů ubytovacích služeb, organizátorů akcí a dalších subjektů, které se podílejí, nebo se chtějí podílet, na propagaci cestovního ruchu v turistické oblasti Ostravsko a splňují níže uvedená povinná kritéria.
Povinná kritéria pro turistické atraktivity:
- pevně daná otevírací doba, otevřeno alespoň 6 dní v týdnu po celý rok, s výjimkou uzavření z důvodu údržby.
- má vlastní webovou prezentaci min. v ČJ
- u turistických atraktivit možnost průvodce (min. na objednání/po předchozí domluvě) v ČJ, AJ, PJ („živý" průvodce může být nahrazen audio průvodcem)
Povinná kritéria pro restaurace, kavárny, bary, čajovny, aj.:
- neprovozuje hrací nebo výherní automaty
- má vlastní webovou prezentaci min. v ČJ
- je v provozu alespoň 1 rok, má otevřeno alespoň 6 dní v týdnu po celý rok, s výjimkou uzavření z důvodu údržby.
- je atraktivní pro návštěvníka cestovního ruchu svým jedinečným a ojedinělým stylem, či nabídkou regionálních produktů (místní nebo zahraniční speciality)
Povinná kritéria pro poskytovatele ubytovacích služeb:
- absolvování školení či jiné podobné vzdělávací aktivity se zaměřením na kvalitu služeb v cestovním ruchu
- certifikace ubytovacího zařízení
- doložení kopie certifikátu nebo dokladu o zahájení certifikace ubytovacího zařízení
- má vlastní webovou prezentaci min. v ČJ a AJ
Povinnosti subjektu: Povinností subjektů, která vyplyne ze zapojení do aktivity, bude dodržení povinné publicity projektu a propagace aktivity v rámci jejích možností.
Nebude-li objekt splňovat všechna požadovaná kritéria, bude automaticky vyřazen.
Pokud máte zájem být součástí této aktivity a splňujete uvedená kritéria, napište prosím na: jhromkova@ostrava.cz nejpozději do pátku 07. 03. 2014.
V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na Mgr. Janu Hromkovou, 599 443 036.
Subjekty, které mají zájem se zapojit, vyplní níže přiložený formulář a naskenovaný pošlou na jhromkova@ostrava.cz
Formulář pro turistické atraktivity
Formulář pro poskytovatele ubytovacích služeb
Formulář pro restaurace, kavárny, bary, čajovny