Některé odbory magistrátu fungují v omezeném režimu - aktualizováno

30/9 2020

(aktualizováno 23. září) Znovu bude spuštěn úsek evidence silničních vozidel odboru Dopravně správních činností na ulici 30. dubna. Začne fungovat od 24. září v omezeném režimu, vzhledem k počtu zaměstnanců. Prioritně však budou odbavováni objednaní klienti. Od středy 23. září se dočasně mění i odbavování občanských průkazů a pasů na odboru Vnitřních věcí.

Některé odbory magistrátu fungují v omezeném režimu - aktualizováno

Ilustrační foto: René Stejskal

Odbor dopravně správních činností

Další změnou je postupné rozšiřování kapacity úseku evidence řidičů, díky návratu zaměstnanců po ukončené karanténě, stane se tak postupně od 25. září.

Nadále trvá, a to minimálně do 5. října, uzavření úseku schvalování technické způsobilosti vozidel, přestavby vozidel, dovozy vozidel, parkovací průkazy osob ZTP a ZTP/P. Důvodem je nařízená karanténa KHS v Ostravě.

Prioritně jsou na přepážkách odbavováni hlavně objednaní klienti a klienti, kteří mají připravený k vyzvednutí hotový řidičský průkaz. Občanům stále doporučujeme využít úřady okolních obcí s rozšířenou působností.

Informace o zprovoznění registru vozidel a plném provozu evidence řidičů zveřejníme na webu města, sociálních sítích i prostřednictvím médií. Občanům tuto informaci také sdělí call centrum.

Občanské průkazy a pasy

S účinností od 23.9.2020 budou z důvodu zhoršující se epidemiologické situace odbavováni klienti oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů pouze po předchozí objednávce, s výjimkou činností ohlášení ztráty osobního dokladu, podání žádosti o doklad ve zkrácené lhůtě či podání žádosti o OP blesk z důvodu výkonu volebního práva.

Žádáme klienty, aby při objednávání upřednostnili elektronický objednávkový portál města Ostravy, dostupný na webové stránce https://objednavky.ostrava.cz/eobs, nebo objednávku provedli přes Kontaktní centrum MMO na bezplatné telefonní lince 800 990 980, či zpoplatněné telefonní lince 599 499 311. Děkujeme za pochopení.