Magistrát města

Opatření magistrátu související s koronavirovou pandemií.

V neděli 17. května skončil nouzový stav, vyhlášený Vládou České republiky. Magistrát města Ostravy bude ale fungovat ve stávajícím režimu. Úřední hodiny na všech pracovištích magistrátu budou v plném rozsahu, nicméně bude stále nutné se k návštěvě předem objednat.

Postup objednání

Přepážková pracoviště živnostenského úřadu, cestovních dokladů, občanských průkazů, dopravně správních činností (řidičské průkazy, evidence vozidel)

K objednání slouží elektronický objednávkový systém.

  • On-line objednání je možné zde

Objednávky pro osobní podání na podatelně magistrátu na čísle 599 443 030, doporučujeme využívat speciálních schránek, které jsou pro tento účel umístěny na vrátnicích jednotlivých budov úřadu.

Informace k vyřizování dokladů na dopravním odboru, platnosti řidičských průkazů, parkování, provozu STK, omezení jízdy některých vozidel a mezinárodní  osobní dopravě najdete zde

Pro volání na call centrum Magistrátu města Ostravy nově slouží občanům bezplatná telefonní linka 800 990 980. Operátoři kontaktního centra poskytují informace k vyřizování úředních věcí a rovněž přijímají telefonické objednávky k návštěvě úřadu v agendách řidičských a občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence vozidel a živnostenského úřadu. V případě potřeby zajistí operátoři přepojení hovoru na jednotlivá pracoviště úřadů statutárního města Ostravy.

Upozorňujeme, že v souvislosti s epidemiologickou situací je aktuálně nezbytné se k návštěvě úřadu vždy objednat. Zájem o objednání však často převyšuje kapacitní možnosti jednotlivých přepážek. Ve vazbě na vývoj na situace jsou objednávkové kapacity postupně zpřístupňovány vždy po jednotlivých týdnech. Děkujeme proto všem občanům za pochopení.

 

Ostatní agendy

Pro osobní návštěvu je nutné si předem dohodnout termín schůzky na příslušném pracovišti. A to e-mailem nebo telefonicky. Kontakty pro dohodnutí termínu návštěvy a další informace k aktuálnímu provozu úřadu jsou uvedeny na webových stránkách města zde.
I když je obnoven plný rozsah úředních hodin, budou nastavena organizační opatření, která omezí celkový možný počet obsloužených klientů (regulace počtu přepážek, střídání zaměstnanců apod.).

Další dotazy zjistíte na telefonické lince magistrátu 599 499 311.