Možnost zapojit se do mezinárodní konference TBEX pro komerční subjekty

4. 4. 2018. Ostrava bude jako první země ve střední Evropě hostit ve dnech 26. – 28. července konferenci TBEX EUROPE 2018 (The Travel Blog Exchange). Jedná se největší světové shromáždění blogerů, vlogerů, tvůrců obsahu o cestování a profesionálů z oblasti cestovního ruchu, kteří jsou aktivní na sociálních sítích. Konferenční část bude pro zhruba 600 návštěvníků z celého světa doplněna o poznávací exkurze v regionu a České republice.

Konference představuje jedinečnou příležitost jak Ostravu a kraj zviditelnit. Přes účastníky této akce můžeme oslovit miliony dalších potenciálních návštěvníků našeho města, potažmo regionu. Proto nabízíme komerčním subjektům příležitost seznámit se s možnostmi, jak tuto událost využít. Prospěšné to bude nejen pro ně, ale také pro Ostravu,“ řekl primátor Tomáš Macura. 

Pro všechny zainteresované subjekty je připraven dvouhodinový informační seminář. Jeho smyslem je správně a včas vysvětlit význam konference podnikatelům z různých oblastí (pohostinství, hotelnictví, volnočasové aktivity) a dalším subjektům z kraje (turistické atraktivity, hrady, zámky) včetně toho, jak mohou konferenci TBEX využít ve svůj prospěch. 

Informační seminář se bude detailněji věnovat následujícím tématům:

-  proč byste se o TBEX (a jeho účastníky) měli vůbec zajímat?

-  jak využít monumentálnosti této příležitosti pro Váš byznys?

-  kdo je to influencer a co je to influencer marketing nebo social media marketing?

-  jaké jsou další příležitosti konference TBEX? 

Seminář se uskuteční 9. dubna od 9 do11 hodin v kavárně U kapitána Nema (budova Malého světa techniky U6 v Dolních Vítkovicích). Účast je zdarma a podléhá předchozí registraci na email katerina.buglova@mstourism.cz. Seminář pořádá Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism ve spolupráci s Moravskoslezským krajem a statutárním městem Ostrava. 

Účastníci TBEX Europe 2018 budou především ze Severní Ameriky a Evropy, ale jistě přijede i nemalá skupina z Asie a zbytku světa. Většina delegátů TBEX jsou tvůrci obsahu – blogů, videí nebo podcastů, ale přibližně 20 % návštěvníků reprezentuje organizace působící v destinačním marketingu, cestovatelské značky, hoteliéry, cestovní kanceláře, PR a marketingové agentury, redaktory a vydavatele tradičních médií. 

CzechTourism, MSK a Ostrava získaly pořadatelství letošní evropské části po zhruba ročním vyjednávání. Tato konference každoročně přitáhne více než 600 cestovatelských influencerů z celého světa a s dosahem na 300 milionů čtenářů má potenciál v celosvětovém měřítku rapidně rozšířit povědomí o České republice. 

(Exkurze: v Ostravě např. prohlídka se zaměřením na gastronomii, prohlídky centra nebo Poruby, adrenalinové vyjížďky Ostravou, praktické workshopy ve Fajne dílně. Výlety po kraji, např. na Pustevny, Praděd, zámky v Opavském Slezsku).