Magistrát města

Opatření magistrátu související s koronavirovou pandemií.

Od pondělí 20. dubna obnovil Magistrát města Ostravy úřední hodiny na všech odborech v plném rozsahu. Stále však platí některá preventivní a organizační opatření. Poskytování služeb na přepážkách občanských průkazů, cestovních dokladů a dopravně správních činností (řidičské průkazy, evidence vozidel) je stále možné pouze na základě předchozí rezervace.

To lze provést jedním z uvedených způsobů:

• Přes objednávkový systém: https://objednavky.ostrava.cz/eobs#/jednorazove-prihlaseni/
• Prostřednictvím kontaktního centra magistrátu na tel. čísle 800 990 980

I když je obnoven plný rozsah úředních hodin, jsou nastavena organizační a hygienická opatření, která omezí celkový počet klientů v budovách (čekárnách). Stále platí nutnost dvoumetrových rozestupů, používání ochrany dýchacích cest a dodržování dalších obecně známých hygienických opatření.

Nadále žádáme občany, aby k vyřizování svých požadavků upřednostňovali jiné než osobní formy komunikace (telefon, email, pošta).

Magistrát pokračuje v pravidelném úklidu všech prostor s použitím dezinfekčních prostředků (podlahy, kliky, sedačky a křesla pro veřejnost), v prostoru vrátnic jsou občanům k dispozici stojany s dezinfekcí rukou. Chceme touto cestou poděkovat občanům za pochopení s komplikacemi, které jim tato opatření působí. Musíme však chránit životy a zdraví nás všech.