|
|
|
|
|
|
Předsedajíci: Ing. Macura, MBA |
Konaného dne 03.01.2023 |
|
|
Pořadí hlasování |
|
|
Bod jednání |
Přítomných |
Pro |
|
1 |
|
0. -
|
Schválení programu 10. schůze rady města konané dne 03.01.2023
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Tomáš Macura, MBA, primátor)
|
2 |
|
1. -
|
Schválení přípravy a podání žádosti o dotaci pro projekt "Domovník - preventista Ostrava-Jih"
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Bc. Martin Bednář, starosta městského obvodu Ostrava - Jih)
|
3 |
|
2. -
|
Nájemní smlouva pro stavbu "Bartovice kanalizace 2.část" a 2 smlouvy o výpůjčce pro stavbu "Zpevnění svahu na ul. 26. dubna, v k. ú. Stará Plesná, obec Ostrava"
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Jan Šrámek, vedoucí odboru investičního)
|
4 |
|
3. -
|
Návrh na záměr města prodat část pozemku ve vlastnictví statutárního města Ostravy v k. ú. Sedlnice, obec Sedlnice
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Ladislav Rožnai, vedoucí odboru majetkového)
|
5 |
|
4. -
|
Vzdání se funkce přísedící Okresního soudu v Ostravě
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Marcela Trojáková, MPA, vedoucí odboru vnitřních věcí)
|
6 |
|
5. -
|
Návrh na vyhlášení výběrového řízení na obsazení pracovního místa ředitelka/ředitel právnické osoby Divadlo loutek Ostrava, příspěvková organizace
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Mgr. Andrea Hoffmannová, Ph.D., náměstkyně primátora)
|
7 |
|
6. -
|
Zahájení přípravy a podání žádosti o podporu pro projekt Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání ve městě Ostrava
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Sylva Sládečková, MBA, vedoucí odboru školství a vzdělávání)
|
8 |
|
7. -
|
Návrh na personální změnu v komisi pro vzdělávání, vědu a výzkum rady města a jmenování dalšího člena komise pro IT/IS rady města
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Mgr. Renata Kolková, MPA, vedoucí odboru legislativního a právního)
|
9 |
|
8. -
|
Návrh na schválení objednávky služeb společnosti Economic Impact Art s.r.o.
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Mgr. Jiří Hudec, vedoucí odd. ITI a metropolitní spolupráce - pov. zas. funkce vedoucího odboru strategického rozvoje)
|
10 |
|
9. -
|
Návrh přijmout dar vodovodního řadu a splaškové kanalizace, uzavřít darovací smlouvu s D.V. a smlouvy o zřízení služebnosti s fyzickými osobami, v k. ú. Polanka nad Odrou, obec Ostrava
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Ladislav Rožnai, vedoucí odboru majetkového)
|
11 |
|
10. -
|
Návrh na zřízení věcného břemene a návrh na uzavření smlouvy o zřízení služebnosti pro oprávněného pana M. V.
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Ladislav Rožnai, vedoucí odboru majetkového)
|
12 |
|
11. -
|
Návrh Dodatku č. 1 ke Smlouvě o bezúplatném převodu nemovitostí a o zřízení věcného břemene č. 2390/2010/MJ (UZSVM/O/13186/2010-HMSU)
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Ladislav Rožnai, vedoucí odboru majetkového)
|
13 |
|
1.MZP -
|
Projednání vybraných bodů řádné valné hromady obchodní společnosti Koordinátor ODIS s.r.o.
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Lukáš Jančálek, vedoucí odboru financí a rozpočtu)
|
14 |
|
1.VZ -
|
Veřejná zakázka "Rekonstrukce rozvodů objektu L. Podéště", poř.č. 214/2022
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Jan Šrámek, vedoucí odboru investičního, Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek)
|
15 |
|
2.VZ -
|
Veřejná zakázka "Nákup kancelářského papíru na rok 2023", poř. č. 205/2022
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. René Bartoš, vedoucí odboru hospodářské správy, Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek)
|
16 |
|
3.VZ -
|
Veřejná zakázka "Rekonstrukce střechy archivu města Ostravy (PD+AD+IČ)", poř. č. 213/2022
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Jan Šrámek, vedoucí odboru investičního, Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek)
|
|