|
|
|
|
|
|
Předsedajíci: Ing. Macura, MBA |
Konaného dne 18.11.2020 |
|
|
Pořadí hlasování |
|
|
Bod jednání |
Přítomných |
Pro |
|
1 |
|
0. -
|
Schválení programu 14. mimořádné schůze rady města konané dne 18.11.2020
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Tomáš Macura, MBA, primátor)
|
2 |
|
1.VH -
|
Výkon působnosti valné hromady obchodní společnosti Dopravní podnik Ostrava a.s.
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Mgr. Renata Kolková, MPA, vedoucí odboru legislativního a právního)
|
3 |
|
1. -
|
Návrh na záměr města směnit pozemky v k.ú. Moravská Ostrava, obec Ostrava
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Ladislav Rožnai, vedoucí odboru majetkového)
|
4 |
|
2. -
|
Vystavení objednávky vůči OVANET a.s. na nákup síťových prvků v organizaci Čtyřlístek
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Mgr. Pavlína Durasová, vedoucí odboru projektů IT služeb a outsourcingu)
|
5 |
|
3. -
|
Souhlas s přípravou projektu a podáním žádosti o poskytnutí účelové investiční dotace v rámci Integrovaného regionálního operačního programu, výzva 78 Energetické úspory v bytových domech III pro projekt "Regenerace bytového fondu Mírová Osada - II. Etapa Sionkova"
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Hlasování o návrhu usnesení s úpravou)
|
6 |
|
4. -
|
Informace o hodnocení plnění klíčových úkolů jednotlivých akčních plánů Integrovaného plánu mobility Ostrava
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Břetislav Glumbík, vedoucí odboru dopravy)
|
7 |
|
5. -
|
Návrh na uzavření smlouvy o výpůjčce
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Hlasování o návrhu usnesení s úpravou)
|
8 |
|
6. -
|
Vystavení objednávky vůči společnosti Proact Czech Republic, s.r.o. na prodloužení podpory k licencím Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters, Standard
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Mgr. Pavlína Durasová, vedoucí odboru projektů IT služeb a outsourcingu)
|
9 |
|
7. -
|
Návrh na uzavření Dodatku č. 2 ke Smlouvě o spolupráci se společností SUEZ Groupe S.A.S.
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Mgr. Renata Kolková, MPA, vedoucí odboru legislativního a právního)
|
10 |
|
8. -
|
Udělení souhlasu s rozhodnutím nejvyššího orgánu spolku Spolek na podporu sportu, dětí a mládeže, z.s.
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Mgr. Renata Kolková, MPA, vedoucí odboru legislativního a právního)
|
11 |
|
9. -
|
Návrh na vystavení objednávky na svoz biologicky rozložitelného odpadu a použitého jedlého oleje a tuku z kuchyní a stravoven ZŠ a MŠ a příspěvkových organizací města v oblasti poskytování sociálních a zdravotnických služeb
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Bc. Pavel Valerián, Ph.D., MBA, vedoucí odboru ochrany životního prostředí)
|
12 |
|
10. -
|
Projednání žádosti společnosti Ostravské městské lesy a zeleň, s.r.o. ve věci schválení provádění mýtních úmyslných těžeb v porostech mladších 80 let na lesních pozemcích ve vlastnictví statutárního města Ostravy
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Bc. Pavel Valerián, Ph.D., MBA, vedoucí odboru ochrany životního prostředí)
|
13 |
|
11. -
|
Návrh na provádění mýtních úmyslných těžeb v lesích v majetku statutárního města Ostravy v roce 2021
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Bc. Pavel Valerián, Ph.D., MBA, vedoucí odboru ochrany životního prostředí)
|
14 |
|
12. -
|
Kritéria pro podání návrhů na ocenění pedagogických pracovníků škol a školských zařízení působících na území města Ostravy zapsaných v rejstříku škol a školských zařízení u příležitosti Dne učitelů 2021
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Sylva Sládečková, vedoucí odboru školství a sportu)
|
15 |
|
13. -
|
Dětský pavilon Litomyšl
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Mgr. Renata Kolková, MPA, vedoucí odboru legislativního a právního)
|
16 |
|
1.VZ -
|
Smetanův sad - výkon TDS a BOZP
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Jan Šrámek, vedoucí odboru investičního)
|
17 |
|
2.VZ -
|
Vystavení objednávky na nákup 23 ks skenerů vůči spol. KompIT, s.r.o.
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Mgr. Pavlína Durasová, vedoucí odboru projektů IT služeb a outsourcingu)
|
18 |
|
3.VZ -
|
Veřejná zakázka "MNO - Modernizace pavilonu E2 (TDS+BOZP) II", poř. č. 168/2020
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Jan Šrámek, vedoucí odboru investičního, Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek)
|
19 |
|
4.VZ -
|
Vystavení objednávky na nákup 20 ks tiskáren vůči spol. KompIT, s.r.o.
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Mgr. Pavlína Durasová, vedoucí odboru projektů IT služeb a outsourcingu)
|
20 |
|
5.VZ -
|
Domov pro seniory Hulváky - dopracování DUR a DSP
|
11 |
11 |
|
|
|
(Pozn: Předkládá: Ing. Jan Šrámek, vedoucí odboru investičního)
|
|