Oznámení záměru ukončení poskytování zdravotních služeb

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Oznámení záměru ukončení poskytování zdravotních služeb

  2. Základní informace k životní situaci

    Poskytovatel zdravotních služeb, který hodlá ukončit poskytování zdravotních služeb, je povinen alespoň 60 dnů přede dnem zamýšleného ukončení poskytování požádat obec, na jejímž území poskytuje zdravotní služby, o uveřejnění této informace na její úřední desce.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    Oprávněn jednat je poskytovatel zdravotních služeb, který hodlá ukončit poskytování zdravotních služeb, nebo jím pověřená osoba.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Uvést níže uvedené informace a požádat o jejich uveřejnění na úřední desce:

    - datum zamýšleného ukončení činnosti

    - datum, do kterého lze předložit žádost o předání zdravotnické dokumentace
      poskytovateli zvoleném pacientem a adresu místa pro předložení žádosti

    - název (jméno) osoby, která hodlá pokračovat v poskytování zdravotních služeb 
      (v případě, že poskytovatel zdravotních služeb hodlá převést majetková práva
      vztahující se k poskytování zdravotních služeb na jinou osobu).

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Návštěva příslušného pracoviště, nebo zaslání požadovaných informací.  

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Magistrát města Ostravy, odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti je příslušný ke zveřejnění informace o záměru ukončení provozování zdravotních služeb poskytovatelů zdravotních služeb, kteří poskytují zdravotní služby na území statuárního města Ostravy.

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Magistrát města Ostravy

    Odbor sociálních věcí a zdravotnictví

    Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

      

    Úřední hodiny

    pondělí       8.00 – 17.00

    středa         8.00 – 17.00  

    čtvrtek        8.00 – 16.00

         

    (mimo úřední hodiny pouze na základě předchozí domluvy)

    Bc. Michaela Hudečková, DiS.
    referent na úseku zdravotnictví
    +420599443856 145 / MMO Nová radnice (budova NR)
    Ing. Lucie Potyšová
    ekonom
    +420599443857 142 / MMO Nová radnice (budova NR)
  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    Průkaz totožnosti, případně i pověření oprávněné osoby.

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Záměr ukončení poskytování zdravotních služeb

    Formulář je možno vyplnit i přímo na místě.

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Poskytovatel zdravotních služeb, který hodlá ukončit poskytování zdravotních služeb, je povinen alespoň 60 dnů přede dnem zamýšleného ukončení poskytování zdravotních služeb požádat o zveřejnění této informace. Informace je na úřední desce zveřejněna nejpozději od následujícího pracovního od požádání o zveřejnění informace o ukončení poskytování zdravotních služeb, a to data ukončení poskytování zdravotních služeb.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Další dotčení účastníci nejsou.

  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Další činnosti nejsou požadovány.

  14. Elektronická služba, kterou lze využít

    datová schránka:  ID datové schránky: 5zubv7w

    email:  (nutno podepsat zaručeným elektronickým podpisem)

                lpotysova@ostrava.cz

     

  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), ve znění pozdějších předpisů - § 59.

  16. Jaké jsou související předpisy
  17. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Žádné opravné prostředky nejsou stanoveny.

  18. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

    Sankce nejsou stanoveny.

  19. Nejčastější dotazy na toto téma a odpovědi na ně
  20. Další související informace
  21. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  22. Související životní situace a návody, jak je řešit
  23. Za správnost návodu odpovídá útvar

    Magistrát města Ostravy

    odbor sociálních věcí a zdravotnictví

    ekonomické oddělení

  24. Kontaktní osoba
    Ing. Marcela Adámková
    vedoucí oddělení ekonomického
    +420599443810 145 / MMO Nová radnice (budova NR)
  25. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

    01.01.2012

  26. Popis byl naposledy aktualizován

    27.10.2022

  27. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno

  28. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace